Inteligentny dom - Fibro

Sterowanie światłem oraz roletami, monitoring z każdego miejsca na świecie, nadzorowanie budynku poprzez telefon czy Internet – to wszystko sprawia, iż inteligentny budynek nadaje zupełnie nowe znaczenie słowu bezpieczeństwo. To naprawdę przełomowa technologia w dziedzinie zapewniania naszym domom bezpieczeństwa. Futurystyczne panele, dzięki którym za dotknięciem dłoni, w oka mgnieniu,  dom przemienia się z zalanych słońcem jasnych przestrzeni w przytulne, kameralne zacisze z cicho pobrzmiewającą w tle subtelną muzyką.Poniżej rewelacyjny spot od Fibaro - Lili wracam do domu.

Related Posts

13 komentarzy

  1. Technologia zrobiła naprawdę wielki postęp, zwłaszcza w kwestii inteligentnego domu. Pełna automatyzacja oraz zwiększona funkcjonalność to najbardziej pozytywne cechy. Przyszłość to zdecydowanie systemy inteligentne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki inteligenty dom to jest super sprawa, choć jak wiadomo trzeba przywyknąć. Sama mam zamiar sobie załatwić inteligentne mieszkanie i się cieszyć pełną automatyką. Choć już moja babcia trochę narzeka, ale ja się tym nie przejmuję w końcu to moje mieszkanie i moje sterowanie smartfonem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie takie rozwiązania są na miarę naszego wieku. Oczywiście stosowanie ich an co dzień znacząco poprawia komfort naszego życia. Jakby nie było inteligentne budynki https://www.se.com/pl/pl/work/solutions/system/s1/buildings-systems.jsp stają się co raz to bardziej popularne i moim zdaniem będą jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inteligentny dom to rozwiązania nie tylko bardzo funkcjonalne, ale również sposób na zyskanie oszczędności oraz ochronę środowiska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto inwestować w takie rozwiązania według mnie. Warto też postawić na nowoczesne systemy ogrzewania. Ja chce postawić na kominek otwarty z drzwiczkami, taka opcja też jest fajnym dodatkiem do salonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo dobrej jakości sprzętu z zakresu automatyki przemysłowej znajdziecie na pewno w tym sklepie http://www.gigaom.pl/przekazniki_bezpieczenstwa.html. Mają duży wybór dobrej jakości produktów, więc jak najbardziej warto jest do nich zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o domy inteligentne, to na pewno bardziej poznacie ten temat po przeczytaniu tego artykułu https://apagroup.pl/apalab/czy-dom-rodem-z-prl-u-moze-byc-inteligentny/ . Jak najbardziej polecam wam się nim zainteresować ponieważ moim zdaniem warto

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem warto także od razu zadbać o system kontroli dostępu https://www.optiguard.pl/systemy-alarmowe-2/systemy-kontroli-dostepu/ jeśli faktycznie chcemy zapewnić sobie i bliskim bezpieczeństwo. Jak dla mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie i mam okazję już je mieć u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Inteligentny dom to moje marzenie - z chęcią bym takie coś kupiła. Jestem nawet gotowa sprzedać swoją skórę. Uważam, że to zawsze działa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zapominjcie również o swoim bezpieczeństwie i bezpieczeństwie swoich bliskich. Im szybciej kupicie Czujnik gazu ziemnego tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Inteligentny dom to na pewno świetna propozycja, dlatego trzeba pomyśleć o tym, aby zadbać sobie o odpowiednie systemy w swoim domu. Wszystko powinno być we właściwy dopracowane, aby mogło sprawnie działać. Cechą inteligentnego domu jest to, że można wszystkim sterować również zdalnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!