Inteligentny dom - Fibro

Sterowanie światłem oraz roletami, monitoring z każdego miejsca na świecie, nadzorowanie budynku poprzez telefon czy Internet – to wszystko sprawia, iż inteligentny budynek nadaje zupełnie nowe znaczenie słowu bezpieczeństwo. To naprawdę przełomowa technologia w dziedzinie zapewniania naszym domom bezpieczeństwa. Futurystyczne panele, dzięki którym za dotknięciem dłoni, w oka mgnieniu,  dom przemienia się z zalanych słońcem jasnych przestrzeni w przytulne, kameralne zacisze z cicho pobrzmiewającą w tle subtelną muzyką.Poniżej rewelacyjny spot od Fibaro - Lili wracam do domu.

Related Posts

2 komentarze

  1. Technologia zrobiła naprawdę wielki postęp, zwłaszcza w kwestii inteligentnego domu. Pełna automatyzacja oraz zwiększona funkcjonalność to najbardziej pozytywne cechy. Przyszłość to zdecydowanie systemy inteligentne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki inteligenty dom to jest super sprawa, choć jak wiadomo trzeba przywyknąć. Sama mam zamiar sobie załatwić inteligentne mieszkanie i się cieszyć pełną automatyką. Choć już moja babcia trochę narzeka, ale ja się tym nie przejmuję w końcu to moje mieszkanie i moje sterowanie smartfonem.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!