Jaśminowe wnętrze

Wnętrze w barwach i zapachach jaśminu to kolejna propozycja na dzisiaj. Duże przestronne pomieszczenia zaaranżowane są w otwartej przestrzeni, która dodatkowo wychodzi na niewielki drewniany taras. ciemna podłoga kontrastuje z białymi klasycznymi meblami nadając całości elegancki i wytworny klimat. Centralną część salonu zajmują miękkie sofy w bardziej odważnej kolorystyce przełamanej błękitnymi poduchami. warto zwrócić też uwagę na duże ścienne lustro w dziennej części salonu.














Źródło: www.1st-option.com

Related Posts

3 komentarze

  1. Przepięknie! Szkoda, że ja mam takie małe mieszkanie, bo chętnie bym sobie tak je urządziła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie! Szkoda, że ja mam takie małe mieszkanie, bo chętnie bym sobie tak je urządziła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!