Rodzinne wnętrze

Rodzinne wnętrze to nie tylko tylko duża przestrzeń, to tez odpowiednia aranżacja, która pozwoli na wydzielenie miejsc, gdzie członkowie rodzinny będą wspólnie mogli celebrować spędzane razem chwile. W tym przypadku jest to piękna kuchnia ze stołem stanowiącym centralne miejsce w domu oraz otwarta przestrzeń salonowa zapraszająca do wspólnego wypoczynku. Lubimy takie wnętrza :)


Źródło: http://bintihomeblog.blogspot.nl/2013/11/sophisticated-family-home-in-netherlands.html

Related Posts

1 komentarz

  1. Zauważyłam, że u Was na blogu pokazujecie w większości jasne pomieszczenia. Czy biały jest teraz w modzie? Pod koniec przyszłego roku mam się przeprowadzić na Ostródzką i się zastanawiam jak urządzić moje mieszkanie. Powinno być dla mnie niczym azyl, a jednocześnie modnie urządzone. Ale mam problem, strasznie nie lubię jasnych pomieszczeń. Czy macie jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!