50 pomysłów na czerwona cegłę w waszej kuchni!

Lubicie czerwoną cegłę? To mamy dla Was niespodziankę! Prezentujemy 50 sprawdzonych pomysłów na aranżację kuchni z jej wykorzystaniem. Wśród nich znajdziecie zarówno te klasyczne, skandynawskie, jak i nowoczesne oraz minimalistyczne. Czerwona cegła idealnie komponować się bowiem będzie z białymi szafkami jak i drewnianymi blatami. Warto jednak poeksperymentować i zestawić ją np. z czarnym połyskującym fornirem czy matowym szarym. Aranżacja wnętrz z wykorzystaniem tego wdzięcznego materiału przypadnie do gustu nie tylko miłośnikom loftów i industrialnych klimatów ale też ciepłych, przytulnych wnętrz, którym ceglany odcień nada jeszcze więcej blasku. Zresztą zobaczcie sami! Która aranżacja podoba wam się najbardziej?

















































Fot. http://www.pinterest.com/

Related Posts

9 komentarzy

  1. Czerwona cegła? Mam i kocham!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pomysły z białą cegłą też niedługo na naszym blogu. Zapraszamy do śledzenia :)

      Usuń
  3. http://traveladdictedovertheroofs.blogspot.com/2015/01/brick-wall-in-bedroom.html

    zapraszam do sypialni zesciana z cegly!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwoną cegłę, a przy kompozycji z białymi meblami wygląda zjawiskowo. I wydaje się, że czerwona cegła jest praktyczniejsza niż biała...

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały wystój z szarą cegłą wygląda według mnie najlepiej, dla niektórych taki wystrój może być zbyt zimny jednak cegła w naturalnym kolorze kojarzy mi się jedynie z włoskimi, restauracyjnymi kuchniami ;-)
    Podejrzewam że trzeba zrobić takie meble kuchenne na wymiar Wrocław jak jest wielki, tak w żadnym sklepie nie widziałam podobnych, czego żałuję bo są naprawdę bardzo ładne - szczególnie te wykonane z drewna.
    Nas podkusiło by zakupić "błyszczące" meble, czego teraz żałujemy ponieważ są naprawdę bardzo nie optymalne. Zwłaszcza te w kolorze czarnym na których widać na nich nawet najmniejsze odciski palców :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej do gustu przypadła przed ostatnia kompozycja. Doskonałe połączenie czerni z bielą oraz cegłą

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są białe kuchnie z dodatkiem czerwonej cegły:) cegła dekoracyjna to w ogóle materiał, który pasuje do każdego pomieszczenia, kuchnia, łazienka, przedpokój, salon, w każdym się odnajdzie:) ja zdecydowałam się na białą cegłę dokładnie taką www.sklep.nlux.pl/pl/p/Plytki-scienne-cegla-biala-recznie-formowana i do tego czarne fronty mebli i jasny blat, uwielbiam moją nową kuchnię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cegły podobają mi się tylko w kuchniach połączonych z jadalnią lub salonem - wtedy pomieszczenie jest bardziej przestrzenne i cegły dobrze się komponują. W innym przypadku podoba mi się styl skandynawski - jasne i minimalistycznie zaprojektowane pomieszczenie..

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!