Plac Nowy 1

Dzisiaj zaglądamy do Krakowa. Słyszeliście już o restauracji Plac Nowy 1 położonej w sercu krakowskiego Kazimierza? To miejsce, które wyróżnia nie tylko dobra kuchnia, ale także oryginalna architektura lokalu: przestronna sala główna, kameralne patio i przytulna antresola. A wszystko okraszone klimatycznym światłem i czerwoną cegłą na ścianach. Nie macie chyba wątpliwości, że to miejsce zarówno na spotkania towarzyskie jak i większe imprezy biznesowe. 











Fot. http://www.placnowy1.pl/#gallery

Related Posts

4 komentarze

  1. Wygląda świetnie to wnętrze. Chętnie spędzałabym tam czas delektując się pysznymi potrawami. W sumie jak patrzę na te fotografie, to aż mi ślinka cieknie. Oczywiście najbardziej uśmiechają się do mnie frytki, ale zawsze tak mam jak jestem na diecie.
    Restauracja wygląda cudownie, w sam raz na jakieś przyjęcie. Szkoda, że ja nie z Krakowa, ale jak kiedyś będę w okolicy to na pewno wpadnę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się tam wybieram wybieram i ciągle mi jakoś czasu brak... a to tylko 6 km od mojego domu. Następne spotkanie biznesowe umówię właśnie tam. O! Majstersztyk wnętrzarski!

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat kuchnia jest straszna :) wnętrze ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!