Dom w stylu Vintage

Tym razem zapraszam na spacer po wyjątkowym wnętrzu zaaranżowanym w stylu Vintage. Postarzanych mebli i dodatków jest tutaj tak dużo, że aż trudno je zliczyć. Największe wrażenie robią jednak dekoracje i akcenty: pomalowana czarną farbą kredowa tablica w jadalni, na której wyeksponowano półki na wino, białe meble i stoły z grubymi, naturalnymi deskami, słomkowe rolety i wiklinowe klosze, ciepłe brązy i dużo drewna. To dzięki nim dom nabiera ciepła i wyjątkowego klimatu. 



















Fot. http://ourvintagehomelove.blogspot.com/

Related Posts

9 komentarzy

  1. Mój styl. W stu procentach. Wprowadzam się choćby zaraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemny salon. Czuję się, jak...w domu. Wspaniała atmosfera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie szczególnie jadalnia mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa aranżacja. Wszystko jest bardzo spójne i dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten styl podoba mi się najbardziej. Piękne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona tą realizacją. Podoba mi się ten styl aranżacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!