Urocze mieszkanie na poddaszu

Kto nie potrzebuje czasem schować się przed całym światem i odpocząć w swoich czterech kątach niczym w oazie spokoju i relaksu? W takim przypadku mieszkanie na poddaszu wydaje się doskonałym wyborem. Kluczem do klimatu tego wnętrza było pozostawienie otwartej przestrzeni, dostępnej do wykonywania różnych domowych czynności i zachowanie wszystkich pomieszczeń w jednym stylu. Architektom udało się to osiągnąć dzięki nieskończonym belkom wystającym z sufitu i obejmującym całe mieszkanie. 

Położony w Le Marais, zabytkowej dzielnicy Paryża, ten uroczy apartament na poddaszu został zaaranżowany w świeżym, nowoczesnym stylu z nutką rustykalnego klimatu, który został osiągnięty poprzez wprowadzenie naturalnych surowców i neutralnej palety barw.











Mat. margauxbeja.com

Related Posts

7 komentarzy

  1. To jeden z najładniejszych projektów poddasza jakie widziałem ! Cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zakochałam w sypialni i miejscu do pracy ! świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie samo mieszkanie jest niezwykle ładnie myślę, że ja również swoje wykończę właśnie w mniej więcej taki sposób. Myślę, że także bardzo fajną sprawą jest to aby kupić nowe mieszkanie od dewelopera. Ja już widziałam oferty w https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html i jestem przekonana, że to będzie bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy takiego mieszkania nie miałem więc ciężko jest mi cokolwiek na ten temat powiedzieć. Jednak na tą chwilę ja zamierzam rozpocząć budowę domu. Zresztą sam widziałem, że firma https://www.wawerbud.pl/budowa-domu-sso/ zajmuje się takimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście nasze wnętrza są na pewno dla każdego ważne i ja przede wszystkim teraz skupiam się na tym aby mieć ładnie wycyklinowaną podłogę. Wiem również, że zlecenia takich prac firmie http://solum-cyklinowanie.pl/ jest niezwykle dobrą opcją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako deweloper pracowałem z wieloma biurami projektowymi, ale współpraca z https://zarzycki-konstrukcje.pl/ wyróżnia się na tle innych. Ich profesjonalizm, terminowość i zaangażowanie w każdy projekt są bezprecedensowe. Zespół nie tylko doskonale radzi sobie z wyzwaniami technicznymi, ale także aktywnie uczestniczy w procesie kreatywnym, co znacząco wpływa na ostateczny wynik projektu. Ich umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań i oczekiwań jest kluczowa dla dynamicznie rozwijającego się rynku nieruchomości. Serdecznie polecam ich usługi każdemu, kto szuka niezawodnego i innowacyjnego partnera w branży projektowej.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!