Bajkowa willa w wiosennym klimacie

Wnętrza bajkowego domu 200m2 położonego wśród starych lip pod lasem zostały zaprojektowane w klasycznym stylu z dbałością o detale wykończenia oraz z naciskiem na materiały naturalne. W bielach, błękitach z odrobiną surowego drewna i kamienia parterowy dom jest kwintesencją elegancji i harmonii. Wyjątkowość temu miejscu nadają niepowtarzalne dodatki przywiezione z całego świata- Singapuru, Filipin czy Andaluzji. Klimat dalekich podróży oddają tapety, dywan w mauretańskie wzory czy kobaltowe wazy.


















Mat. evoluxury.pl

Related Posts

12 komentarzy

  1. Moim zdaniem dobór dywanu zależy od wyglądu całego wnętrza. Mi bardzo spodobały się dywany włochacze. Na stronie https://carpetsandmore.pl/dywany/dywany-nowoczesne/ znalazłam ich spory wybór. Wydaje mi się, że nadałby on bardzo przytulnego charakteru całemu wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta willa zgodnie z tytułem jest prawdziwie bajkowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wszystkich pomieszczeń najbardziej podoba mi się sypialnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!