Sypialnia w wiosennym stylu

Wiosna to idealny moment na zmiany w naszych domach. Nic tak nie poprawia nastroju jak zieleniące się za oknami drzewa i kwiaty. Warto więc pomyśleć o przeniesieniu ich też do naszych wnętrz. Najprostszym sposobem jest aranżacja sypialni w kwieciste wzory, która po drobnych zmianach może sprawić, że obudzimy się pełni energii i radości. 






Kwieciste wzory nie tylko wniosą wiosnę do naszych wnętrz, ale też sprawią, że tak urządzone wnętrza lekkie i przyjemne. Zobaczcie nową kolekcję pościeli wiosennych, którą przygotowaliśmy dla Was z najlepszymi designerami. Pościele w cenie od 69 zł za komplet możecie kupić w naszym sklepie internetowym www.bajkowewnetrza.pl










Który wzór podoba Wam się najbardziej?

Related Posts

40 komentarzy

  1. Wystarczy nowa, wiosenna pościel i całe wnętrze odmienione. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pościel w kwiaty to dobry pomysł na wprowadzenie wiosny do sypialni. Świetnym rozwiązaniem są również kolorowe dodatki lub świeże kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja bym dodała też jakieś silne akcenty w trawiastym kolorze, na przykład włochaty, zielony dywanik, albo zasłonki w kolorze świeżej trawy ;).
      Przy okazji zapraszam też na mojego bloga rabatdladomu.com.pl

      Usuń
  3. Wiosenne dodatki np. w postaci pościeli to świetny pomysł. Dzięki takim zabiegom możemy odmienić swoje mieszkanie, które stanie się bardziej weselsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście pościel to bardzo dobry pomysł na wprowadzenie wiosny do sypialni. Świetne inpiracje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pościele jak dla mnie lekko przesadne i przereklamowane ;( Jedynie ostatnia trafiła w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po wiośnie przyjdzie lato, i duchota w sypialni. Już teraz warto pomyśleć o klimatyzowaniu tego pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że warto, aby sypialnia była ożywiona zawsze. Najważniejsze jest jednak regularne zmienianie pościeli, co zapobiega namnażaniu roztoczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Myślę, ze takie zabiegi na pewno odmienią wnętrze na bardziej wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, jednak ja nie zdecydowałabym się na aż tak wzorzyste. Wolałabym postawić na jeden, skromy wzór na środku pościeli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zabawy dodatkami - pokrowce na pufy i fotele, plakaty na ścianach, kwiaty, dywaniki i pościel - można je zmieniać i małym nakładem zyskać duży efekt. Możliwości metamorfozy mojej sypialni (i innych pomieszczeń) pokazała mi pani projektantka z ItoDesign z Gdańska, która zaprojektowała całe mieszkanko. Niestety takie pomysły przejdą głównie w jasnych, jednolitych pomieszczeniach. Ale w sumie taką wiosenną pościel to dla samego ucieszenia oczu i duszy każdy może nawlec ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pościele - każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pościele bardzo ładne, jestem pewny, że niejednemu wnętrzu nadałyby charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Generalnie ciekawie i oryginalnie. Dla mnie najbardziej pasujący jest włoski styl. W taki urządziłem swoje mieszkanie. Dla tych, którzy chcą sprawdzić ciekawe modele włoskich mebli, polecam sprawdź ofertę Ital Meble.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje, ja uwielbiam motyw kwiatowy - chętnie go wprowadzę do swojej sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sypialnia to miejsce na kwiaty pod każdą postacią! Pościel pościelą, ale fajnym pomysłem byłaby fototapeta z motywami kwiatowymi.

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, zdecydowanie motywy kwiatowe i sypialnia to dobre połączenie, moje ulubione :) sama mam zbyt dużo takich kolorowych pościeli ;) do tego jeszcze mam intensywnie zielone plisy na oknach dopełniające wiosennego klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne :) Muszę się w takie zaopatrzeć i w długie jesienne wieczory mieć choć wspomnienie wiosennych dni :) Ja ostatnio kupiłam materac rehabilitacyjny na moje schorowane plecy i prawie nie wychodzę z łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna pościel ten motyw kwiatowy idealnie się nadaje na wiosnę i fajny wiosenny klimat nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Motywy kwiatów są bardzo fajne i właśnie w takim fajnym stylu chciałem sobie urządzić sypialnie bo mi się to bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. O matuchno, zakochałam się w tych pościelach, coś wspaniałego! Pastele i rustykalne klimaty to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kocham kwiaty i takie motywy w wystroju wnętrz właśnie. Teraz poszukuję inspiracji, ponieważ chcę wyremontować swoją sypialnię i salon. Lubię dekoracje robić sama, tym bardziej, że znalazłam świetne miejsce z wszystkimi potrzebnymi mi akcesoriami - https://pm-m.pl/272-kwiaty-sztuczne

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się wydanie takiej sypialni w jasnych kolorach. Wygląda bardzo przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. To ważne, aby zadbać o przytulny wygląd sypialni. Natomiast i tak najważniejszą kwestią jest wygoda. Dlatego też powinniście zadbać o odpowiedni materac, dzięki któremu będziecie budzić się wypoczęci.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że ładnie wyglądają te wiosenne motywy i całe wnętrze sypialni wydaje mi się takie bardziej żywe. W końcu jakby nie było to w miejscu takim jak sypialnia spędzamy dość sporo czasu z całej naszej doby. Dlatego warto zadbać o to, aby się czuć w niej lekko i komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna różowa lampa z pierwszego zdjęcia. Orientujesz się jakiej jest marki lub w jakim sklepie jest dostępna?

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna, wiosenna i niezwykle modna pościel :) Wiesz może gdzie ją dostane?

    OdpowiedzUsuń
  27. Uważam, że na prawde fajnie byłoby wykorzystać do takiej aranżacji jakieś ciekawe Fototapety właśnie z wiosennymi motywami. Co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba jasno przyznać, że sen to czas, gdzie organizm się regeneruje. Właśnie dlatego nie wolno bagatelizować miejsca do snu. Ja na pewno mogę Wam podpowiedzieć, że w kontekście dzieci, świetnie sprawdzają się takie łóżeczka https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/drewniane-lozko-domek-z-barierkami-korni-szuflada. Przyjrzyjcie się im bliżej, bo powinny się Wam one bardzo spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sypialnia w takim stylu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Słuchajcie, a czy może ktoś z was zastanawiał się nad tym aby zdecydować się na takie rozwiązanie jak fototapety z takim motywem jak widok z okna? Wydaje mi się, że mogłoby to na prawdę ciekawie wyglądać jeśli chodzi o sypialnię

    OdpowiedzUsuń
  31. No sypialnia zdecydowanie musi mieć swój klimat i właśnie zastanawiam się nad tym, co mogę fajnego właśnie dla swojej sypialni wybrać. Troszkę muszę ją zmienić i zastanawia mnie to, czy lepiej wybrać rolety czy zasłony. Większość moich znajomych zdecydowanie poleca rolety, a szczególnie dlatego, że w ofercie https://agatarolety.pl/ można znaleźć mnóstwo interesujących rolet, które bez żadnych problemów dopasujecie do swojego mieszkania. Sprawdzajcie, wybierajcie i korzystajcie. Ja wybiorę raczej rolety, a zasłony tylko do dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kwiatowa pościel jest super. Mam już jedną w kwiaty ale z chęcią kupię kolejną. Wpis ciekawy z inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kwiaty, kwiaty, kwiaty jak ja je kocham. W pościeli w kwiaty spałabym jak nigdzie indziej. Super aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zauważyłam, że skandynawski styl jest obecnie bardzo modny. Nawet znajomi ostatnio mi mówili, że w ten sposób urządzają sypialnię. Podobno wybrali to biuro projektowe https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia . Rzeczywiście ich rozwiązania są nietuzinkowe.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!