Oczarowana Francuskimi Klimatami


Chciałam się z Wami podzielić cudownym sklepem wnętrzarskim, na jaki niedawno natrafiłam. Jak wiecie urządzanie wnętrz, ich aranżowanie, sprawianie, że są wyjątkowe, przytulne jest moją pasją, której oddaję się bez reszty. A francuskie klimaty to motyw,  który chodził za mną od dłuższego czasu. Znalazłam go właśnie w sklepie WWW.francuskieklimaty.pl Są tam cudowne meble, które nie tylko zachwycają wyglądem, ale są zarazem nietuzinkowe, mają swoją duszę i tworzą niepowtarzalny klimat. Na dodatek  są w  atrakcyjnych cenach i sięgnąć po nie może każdy z Was, a sam sklep ma kilkaset metrów powierzchni co pozwala cieszyć się ogromnym wyborem produktów.



Sklep działa zarówno w sieci, dając możliwość obejrzenia produktów, gdzie publikuje ciekawe i interesujące posty na swojej stronie internetowej na facebooku https://www.facebook.com/pracowniaFrancuskieKlimaty/, ale co najlepsze działa również stacjonarnie. Ja przez przypadek znalazłam się właśnie w jednym z nich w Kłodawie, przy ulicy Toruńskiej 50. Po przekroczeniu progu straciłam umiejętność racjonalnego myślenia, byłam jak w zaczarowanym ogrodzie, gdzie każdy kąt kryje nieprzebraną ilość przepięknego  towaru od  cudownych, drewnianych mebli, poprzez wyposażenie wnętrz, jak atrapy kominków, parawany, lustra, obrazy, wspaniałe tekstylia, firany, zasłony, bibeloty, akcesoria do kuchni i łazienki. 







Same meble są po prostu bajeczne, można na nie patrzeć godzinami, półki sklepowe uginają się od asortymentu, gdzie ciężko jest dokonać wyboru. Wszystko utrzymane oczywiście w klimacie francuskim. Warto dodać, że druga siedziba sklepu mieści w miejscowości Koło, przy ulicy Toruńskiej 104. Także kto z Was kocha styl francuski, shabby czy prowansalski koniecznie powinien zajrzeć do Francuskich Klimatów!  Znajdziecie tam zarówno meble i dodatki nowoczesne, jak i w stylu vintage. Słowem same cuda i cudeńka!  I to wszystko w niesamowicie atrakcyjnych cenach !  


















 Zapraszam Was do galerii tej czarodziejskiej krainy:
Namiary na firmę: www.francuskieklimaty.pl
Adresy sklepów : 62-600 Koło, ul. Toruńska 104
62-650 Kłodawa , ul. Toruńska 50 (galeria PARK HANDLOWY) . 


Related Posts

26 komentarzy

  1. Piękne meble :) bardzo podoba mi się taka kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie prezentuje się ten styl, ale mimo wszystko ja chyba na coś takiego bym się nie zdecydowała, zajeżdża mi trochę przepychem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne meble, szczególnie te białe komody, przepiękna rzecz , chciałbym mieć coś takiego właśnie u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie sklepy to istna kopalnia piękna dla naszych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nigdy nie chciałbym mieć tak urządzonego wnętrza to muszę powiedzieć, że urok jest w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę nie w moim stylu ale chętnie przygarnęłabym takie krzesła do swojej jadalni.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się właśnie podoba. Bardzo lubię meble w takich ładnych jasnych barwach. Idealnie pasują do stylu skandynawskiego. Sklep musi być naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Doceniam francuską stylistykę, aczkolwiek to zupełnie nie moje klimaty. Bardziej lubię jednak nowoczesność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że tego typu akcent francuski w nowoczesnym mieszkaniu na pewno będzie wyglądać świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu jak zobaczyłam zdj na myśl przyszła mi moja ukochana bajka Piekna i Bestia ;) Również jestem fanką francuskiego stylu chociaż na razie nie jestem na tyle odważna żeby go wprowadzać w postaci mebli. Ale może kiedyś ! Te zdobienia wyżłobione w drewnie są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie dekoracje w stylu francuskim są super ale meble już są zbyt strojne. Wolę łączyć francuskie dekoracje z bardziej prostymi meblami i dodatkami takimi jak lampy, wazony, według mnie dzięki temu uniknie się przepychu i przestylizowania pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne meble, bardzo fajna alternatywa dla obecnie panującej mody skandynawskiego minimalizmu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie chciałabym zabałaganić sobie mieszkania francuskimi "duperelami".

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wnętrze. Te szafy z z łukami na prawdę są w pięknym stylu. Niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie francuskie klimaty są zdecydowanie przesadzone. Lepiej czuje się w nowoczesnym i minimalistycznym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Styl francuski jest stylem oryginalnym nie wszędzie spotykanym ponieważ nie każdy lubi go, zaletą powyższych mebli jest to że bardzo ładnie rozświetlają pomieszczenie sam mam takie w domu i w brzydką pogodę która jest za oknem bardzo przyjemnie się spędza czas w takim pomieszczeniu. Bardzo ciekawy i inspirujący wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama posiadam w swoim mieszkaniu kilka elementów w tym stylu i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wygląda. Taki styl retro i nietypowe kolory bardzo do mnie przemawiają. Fajny wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe meble! Bardzo podoba mi się parawan widoczny na jednym ze zdjęć. Chciałabym taki mieć. Pięknie by mi pasował do sypialni.
    Czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzę o takim stole i krzesłach z szarymi obiciami. Idealnie nadałyby się do mojego salonu. Uwielbiam łączyć taki styl z nieco bardziej nowoczesnymi meblami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę co potrzebujesz robimy takie meble. www.countryliving.pl Zapraszam
      Ilona

      Usuń
  21. Również bardzo lubię francuski styl. Widziałabym u siebie takie meble w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za meblami w tym stylu bo wolę bardziej nowoczesne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne meble! Chciałabym mieć takie w swoim domu. Najchętniej cały pokój urządzony w takim retro-stylu. Świetny wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się, bardzo fajnie wyglądają te meble. Tworzą wspaniały klimat we wnętrzu. Też chętnie bym któryś u siebie ustawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również podoba mi się taki styl. Takie stare meble mają swój klimat i wprowadzają go w całym wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!