Oczarowana Francuskimi Klimatami


Chciałam się z Wami podzielić cudownym sklepem wnętrzarskim, na jaki niedawno natrafiłam. Jak wiecie urządzanie wnętrz, ich aranżowanie, sprawianie, że są wyjątkowe, przytulne jest moją pasją, której oddaję się bez reszty. A francuskie klimaty to motyw,  który chodził za mną od dłuższego czasu. Znalazłam go właśnie w sklepie WWW.francuskieklimaty.pl Są tam cudowne meble, które nie tylko zachwycają wyglądem, ale są zarazem nietuzinkowe, mają swoją duszę i tworzą niepowtarzalny klimat. Na dodatek  są w  atrakcyjnych cenach i sięgnąć po nie może każdy z Was, a sam sklep ma kilkaset metrów powierzchni co pozwala cieszyć się ogromnym wyborem produktów.



Sklep działa zarówno w sieci, dając możliwość obejrzenia produktów, gdzie publikuje ciekawe i interesujące posty na swojej stronie internetowej na facebooku https://www.facebook.com/pracowniaFrancuskieKlimaty/, ale co najlepsze działa również stacjonarnie. Ja przez przypadek znalazłam się właśnie w jednym z nich w Kłodawie, przy ulicy Toruńskiej 50. Po przekroczeniu progu straciłam umiejętność racjonalnego myślenia, byłam jak w zaczarowanym ogrodzie, gdzie każdy kąt kryje nieprzebraną ilość przepięknego  towaru od  cudownych, drewnianych mebli, poprzez wyposażenie wnętrz, jak atrapy kominków, parawany, lustra, obrazy, wspaniałe tekstylia, firany, zasłony, bibeloty, akcesoria do kuchni i łazienki. 







Same meble są po prostu bajeczne, można na nie patrzeć godzinami, półki sklepowe uginają się od asortymentu, gdzie ciężko jest dokonać wyboru. Wszystko utrzymane oczywiście w klimacie francuskim. Warto dodać, że druga siedziba sklepu mieści w miejscowości Koło, przy ulicy Toruńskiej 104. Także kto z Was kocha styl francuski, shabby czy prowansalski koniecznie powinien zajrzeć do Francuskich Klimatów!  Znajdziecie tam zarówno meble i dodatki nowoczesne, jak i w stylu vintage. Słowem same cuda i cudeńka!  I to wszystko w niesamowicie atrakcyjnych cenach !  


















 Zapraszam Was do galerii tej czarodziejskiej krainy:
Namiary na firmę: www.francuskieklimaty.pl
Adresy sklepów : 62-600 Koło, ul. Toruńska 104
62-650 Kłodawa , ul. Toruńska 50 (galeria PARK HANDLOWY) . 


Related Posts

111 komentarzy

  1. Piękne meble :) bardzo podoba mi się taka kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie prezentuje się ten styl, ale mimo wszystko ja chyba na coś takiego bym się nie zdecydowała, zajeżdża mi trochę przepychem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne meble, szczególnie te białe komody, przepiękna rzecz , chciałbym mieć coś takiego właśnie u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie sklepy to istna kopalnia piękna dla naszych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nigdy nie chciałbym mieć tak urządzonego wnętrza to muszę powiedzieć, że urok jest w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę nie w moim stylu ale chętnie przygarnęłabym takie krzesła do swojej jadalni.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się właśnie podoba. Bardzo lubię meble w takich ładnych jasnych barwach. Idealnie pasują do stylu skandynawskiego. Sklep musi być naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Doceniam francuską stylistykę, aczkolwiek to zupełnie nie moje klimaty. Bardziej lubię jednak nowoczesność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że tego typu akcent francuski w nowoczesnym mieszkaniu na pewno będzie wyglądać świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu jak zobaczyłam zdj na myśl przyszła mi moja ukochana bajka Piekna i Bestia ;) Również jestem fanką francuskiego stylu chociaż na razie nie jestem na tyle odważna żeby go wprowadzać w postaci mebli. Ale może kiedyś ! Te zdobienia wyżłobione w drewnie są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie dekoracje w stylu francuskim są super ale meble już są zbyt strojne. Wolę łączyć francuskie dekoracje z bardziej prostymi meblami i dodatkami takimi jak lampy, wazony, według mnie dzięki temu uniknie się przepychu i przestylizowania pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne meble, bardzo fajna alternatywa dla obecnie panującej mody skandynawskiego minimalizmu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie chciałabym zabałaganić sobie mieszkania francuskimi "duperelami".

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wnętrze. Te szafy z z łukami na prawdę są w pięknym stylu. Niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie francuskie klimaty są zdecydowanie przesadzone. Lepiej czuje się w nowoczesnym i minimalistycznym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Styl francuski jest stylem oryginalnym nie wszędzie spotykanym ponieważ nie każdy lubi go, zaletą powyższych mebli jest to że bardzo ładnie rozświetlają pomieszczenie sam mam takie w domu i w brzydką pogodę która jest za oknem bardzo przyjemnie się spędza czas w takim pomieszczeniu. Bardzo ciekawy i inspirujący wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama posiadam w swoim mieszkaniu kilka elementów w tym stylu i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wygląda. Taki styl retro i nietypowe kolory bardzo do mnie przemawiają. Fajny wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe meble! Bardzo podoba mi się parawan widoczny na jednym ze zdjęć. Chciałabym taki mieć. Pięknie by mi pasował do sypialni.
    Czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzę o takim stole i krzesłach z szarymi obiciami. Idealnie nadałyby się do mojego salonu. Uwielbiam łączyć taki styl z nieco bardziej nowoczesnymi meblami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę co potrzebujesz robimy takie meble. www.countryliving.pl Zapraszam
      Ilona

      Usuń
  21. Również bardzo lubię francuski styl. Widziałabym u siebie takie meble w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za meblami w tym stylu bo wolę bardziej nowoczesne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne meble! Chciałabym mieć takie w swoim domu. Najchętniej cały pokój urządzony w takim retro-stylu. Świetny wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się, bardzo fajnie wyglądają te meble. Tworzą wspaniały klimat we wnętrzu. Też chętnie bym któryś u siebie ustawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również podoba mi się taki styl. Takie stare meble mają swój klimat i wprowadzają go w całym wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne wnętrze. Te meble dodają charakteru i tworzą fajny klimat. Muszę jakąś małą szafkę czy coś w tym stylu kupić sobie do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Styl francuski, to jeden z moich ulubionych stylów uzupełniających. W eklektycznym wnętrzu jest wyróżnikiem, czymś ciepłym i przyjaznym dla oka. Absolutnie go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie francuski styl jest nieco przesadzony. Pomimo że bardzo mi się podobają takie wnętrza to czuję że by mi przeszkadzał nadmiar przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie to taki styl jest dość oryginalny i wygląda całkiem ciekawie. Może nie jest do końca w moim guście, ale obiektywnie jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Naprawdę ciekawe rzeczy mają w tym sklepie;) Sam bym chętnie obejrzał takie meble na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ to pięknie wygląda. Taki trochę styl retro. Bardzo trafia w mój gust. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny i oryginalny styl. Łączenie klasycznych ozdobień z nowoczesnymi meblami idealnie się prezentuje :) Pozdrawiam i czekam na więcej inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne wnętrze! Aż poczułam inspirację. Muszę coś u siebie zmienić koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie niestety to w ogóle nie zainspirowało, ani nie oczarowało. Strasznie "wymuskane" wnętrza, meble... Not for me. Zdecydowanie bardziej wolę wnętrza proste, ale nowoczesne: bit.ly/2gKcU3L, przełamane jakimiś fajnymi dodatkami, które przełamują kolor lub fakturę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wystrój jest ładny, ale myśle że nie mogłabym mieszkać w takim pokoju najgorsze byłoby to że jeśli zrobiłby sie chociaż mały bałagan pokój wyglądałby tragicznie, musiałby być cały czas posprzątany i w idealnym stanie, takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne wnętrze. Wygląda to świetnie. Odnalazłabym się w takim.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne meble! Jestem zakochana w drewnie barwionym na biało!

    OdpowiedzUsuń
  38. Meble wyglądają pięknie, ale żeby się na coś takiego zdecydować to trzeba czasem przerobić cały dom :) My np. mamy nowoczesne schody zabiegowe, któer z takimi meblami zupełnie by nie pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  39. ale cudne meble zapraszam w moje skromne progi https://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo klasyczny styl, nie pasuje to do mojego mieszkania ale gdybym mieszkał w jakimś pałacu czy innej podobnej budowli to zdecydowanie bym sięgnął po produkty z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Elaganckie meble z klasą. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  42. Styl francuski od zawsze trafiał w mój gust, w szczególności podoba mi się łóżko. Już wiem gdzie udam się po meble do mojej nowej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny styl, muszę przejrzeć więcej inspiracji , może coś zagości u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. No super mi też się taki styl podoba te meble są bardzo wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dokładnie! Meble w stylu vintage po raz kolejny wracają do łask klientów, a dreweno zawsze było i będzie popularne. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Francuski styl jest wyjątkowy. Trzeba być fascynatem i kochać tego typu klimaty, żeby w tym stylu stworzyć cały dom lub mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Klimat interesujący bardzo jestem ciekawa jakby wyglądał dość duzy rozmiarów salon + jadalnia wykonana w takim stylu, mogło by robić dość duze wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci Moniko że moja mama ma w bardzo podobnym stylu zrobiony cały dom lecz zrobiła to bardziej przez przypadek niz celowo ale prezentuje sie to dobrze, tym bardziej w tych jasnych kolorach

      Usuń
  48. Bardzo ładny styl, zrobił na mnie spore wrażenie. Ta estetyka jest zdecydowanie na plus. Muszę przejrzeć więcej twoich inspiracji , może coś zagości u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne meble. Na pewno odwiedzę to miejsce, kiedy będe któregoś dnia w pobliżu.
    Podobają mi się szczególnie francuskie kanapy. Oraz fotele.

    Styl francuski podoba mi się. Jednak jedynie w skromniejszej formie. Biele i szarości dobrze do niego pasują.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zawsze mi się podobał ten styl gdy oglądałam różne filmy, dzieki takiemu urządzeniu domu wygląda jak w pałacu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam francuski styl, meble wyglądają pięknie i jeszcze ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Francuski klimat jest najlepszy pod słońcem <3 od zawsze trafiał w mój gust, w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny klimat. Podoba mi się. Pewne elementy chętnie przeniósłbym do siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Również bardzo lubię francuski klimat, jest świetny, w tym roku byłam tam na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wnętrza w stylu francuskim mają niesamowity klimat, uwielbiam ten styl!

    OdpowiedzUsuń
  56. W sumie styl francuski jest bardzo ładny meble drewniane w tym stylu prezentują się świetnie, ale jest mankament jeden.. sa bardzo drogie i nie na moja kieszen niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Szczególnie podobają nam się odnowione w profesjonalny sposób antyczne meble. Taki asortyment można wykorzystać na wiele sposobów. Pierwszy z brzegu to aranżowanie ekskluzywnego wnętrza dla wymagającego klienta. Warto przy okazji zapoznać się z charakterystyką innych stylów, takich jak: prowansalski, shabby, vintage, french cottage, loft, czy glamour.

    OdpowiedzUsuń
  58. Te meble mają w sobie tyle stylu. Podobają mi się jak żadne inne. Ach chciałabym mieszkać w domu wyglądającym jak kiedyś te francuskie, styl najlepszy jaki może być.

    OdpowiedzUsuń
  59. Te parawany wszędzie się przebijają we Francuskim stylu. Bardzo fajnie to się razem prezentuje. Warto sobie właśnie obejrzeć takie fajne różne style.

    OdpowiedzUsuń
  60. Podoba mi się ten styl jest taki nietypowy. Wydaje się że jest to bardzo stary styl a idealnie pasuje do nowych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajne wnętrze w ciekawym stylu, dobrze zaaranżowane taki styl jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  62. Mega fajne ! Też mi się podoba taki francuski klimat!

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne meble, bardzo fajna alternatywa dla obecnie panującej mody skandynawskiego minimalizmu.

    OdpowiedzUsuń
  64. Cały ten francuski klimat sprawia że chciałoby się tam pojechać i zobaczyć to samemu, całe takie miasteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Niestety ten francuski styl mi osobiście nie odpowiada. Taki stylistyczny bałagan.

    OdpowiedzUsuń
  66. Super ! Bardzo fajne Francuskie wnętrze podoba mi się ten styl że to wszystko jest zachowane.

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowne meble. Idealnie w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  68. Styl bardzo fajny podoba mi się. Mogłoby być więcej światła ale tak to jest wszystko jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  69. Według mnie ten styl jest taki zbyt poważny. Światła faktycznie by przydało się znacznie więcej. Po za tym, wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Z francuskiego klimatu najbardziej podobają mi się... dodatki! Uwielbiam ozdoby do domu w białym kolorze, stylizowane na Prowancje :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow, zakochałam się! Piękne meble. Uwielbiam białe dodatki, dodają klasy i elegancji. Super!

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie chciałabym tego mieszkania utrzymywać w porządku. Trochę za dużo się tu dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajny styl podoba mi się. Takie coś chciałbym u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  74. Wprost uwielbiam wnetrza w stylu francuskim. Szczególnie,gdy są pelne bieli.Jestem zdania, ze wystrój taki sprawdzi się dobrze nie tylko w dużych wnętrzach ale również i w tych mniejszych pomieszczeniach.

    W swoim domu mam francuskie łóżko w stylu ludwikowskim i nie wymieniłabym go na żadne inne.

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam komody, są takie praktyczne. Można łatwo posegregować ubrania, dokumenty. Marzy mi się taka komoda w stylu francuskim <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Podoba mi się styl francuski, piękne meble :) Świetne wnętrze. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Styl francuski ma w sobie pewien urok i jest bardzo elegancki, nie każdemu on się podoba. Natomiast ja jestem wielką wielbicielką stylu francuskiego.

    OdpowiedzUsuń
  78. Wygląda to przepięknie !! co za dbałość o szczegóły ! rewelacyjnie się prezentuje - połączenie szarego z białym - bajka

    OdpowiedzUsuń
  79. wygląda to bajecznie ! francuski styl jest zawsze na topie - a jeszcze w dodatku biały kolor powoduje że to jest top of the top :) - dodatki napawde robią swietną robotę

    OdpowiedzUsuń
  80. bardzo bardzo ładnie - chciałbym zapytać o podłogę - czemu płytki a nie deska ? Wtedy klimat byłby jeszcze lepsze i a wnętrze wydawało się cieplejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deska byłaby idealna :) ale zdjęcia są robione w naszych wielkopowierzchniowych sklepach a płytka ... no cóż - jest najlepsza w utrzymaniu także akurat na nią padł wybór . Do domu jak najbardziej polecamy bardziej stylowe i urokliwe rozwiązania . Przy okazji zapraszamy do naszego e-sklepu , który cały czas prężnie rozwijamy ( już ponad 3 tysiące pozycji ) , link : http://fksklep.sky-shop.pl/

      Usuń
  81. Śliczne dekoracje! Bardzo lubię francuski styl i klimat - podoba mi się i chętnie urządziłabym tak swoje mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Też podoba mi się styl francuski. Na tyle, że postanowiłam kupić fototapetę do sypialni z motywem wieży Eiffla. Nie sądziłam, że efekt końcowy będzie wyglądał tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  83. uwielbiam Paryż i styl francuski, jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny klimat, mega mi się to podoba! Jeśli myślicie o tym, by urządzić całe mieszkanie w tym klimacie, to na pewno powinniście zajrzeć do https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/drewniane-lozko-domek-z-barierkami-korni-szuflada i sprawdzić te łóżka dla dzieciaków. Jestem przekonany, żę przypadną Wam one do gustu. Sami się o tym przekonajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Faktycznie robi wrażenie. Ciekawe jak to się stało że Francuzi i Włosi są tak dobrzy we wzornictwie. Powinni być świetni w wypoczynku, winie i kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja niestety nie potrafię tworzyć takich wnętrz, nie żebym nie próbowała, ale po prostu nie wychodzi. Dlatego chcę skorzystać z pomocy architektów https://kael.eu , słyszałam o nich bardzo dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajna sprawa :) Ja na pewno mogę Wam podpowiedzieć, byście dobierali elementy wykończeniowe w zgodzie z Waszą główną wizją. Na przykładzie chociażby https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-z-barierkami-bell-w-stylu-skandynawskim-kolory świetnie widać, jakie łóżeczka mogą zdać egzamin. Myślę, że będziecie z tego szczególnie zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  88. Osobiście jestem wielkim roślinności w domu. Często w zakupach pomaga mi sklep www.krzewyozdobne.net. Mogę liczyć na fachową pomoc oraz doradztwo. Francuskie klimaty we wnętrzach mają mega urok i na pewno spodobają się w większości gości, a także domowników.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo ciekawe i inspirujące. Bardzo podoba mi się ta szafka https://4.bp.blogspot.com/-GKnC4-u_xK8/WTqkrhPQ-kI/AAAAAAAAdFg/S6r4_DU7bHArVZm16FzGgV9t7Gdi88LMQCLcB/s1600/15193448_1191279390964708_1816873854383016694_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne meble dużo lepiej będą prezentować się na drewnianym parkiecie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Styl francuski jest bardzo charakterystyczny - nie będzie pasował do każdego wnętrza. Ale Bardzo ciekawe inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne klimatyczne wnetrza. Szafy boskie , marzę o takich . Może kiedyś mi się uda spełnić marzenia, zapisuję blog do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  93. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  94. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten wpis jest niesamowitą porcją ciekawych inspiracji wnętrzarskich.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!