Related Posts

24 komentarze

  1. Piękne mieszkanie - podoba mi się że jest takie jasne i ma tak dużo okien. Do tego kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i przytulne.
    Pozdrawiam na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrza, od których nie sposób oderwać wzroku;) Bardzo podobają mi się kolorystyczne akcenty, które dodają charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne miejsce, w którym z pewnością miło się przebywa :) Te żółte akcenty urzekły mnie najbardziej. Widać, że wszystko jest dopasowane i przemyślane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie wyglądają te wnętrza , szczególnie kuchnia mi się spodobała. Przypomina mi styl skandynawski, czyli mój ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne mieszkanie - pełne życia, które zapewniają żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to jest rustykalne to ja jestem dziewica Milena.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis. Pięknie wygląda to wnętrze. Jest takie jasne i ciepłe. Podoba mi się coś takiego, nie to co wszechobecne nowoczesne szarości i brązy. Czekam na więcej wpisów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że jest to mieszkanie idealne dla mnie! Bardzo lubię delikatne barwy oraz drewniane elementy. Dziękuje za niesamowity projekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przytulne i jednocześnie nowoczesne mieszkanie. Zółte dodatki pięknie wyróżniają się na tle stonowanych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i nowoczesne wnętrze. Cała ściana w salonie zrobiona z wysokich okien prezentuje się na prawdę doskonale, chyba każdy by chciał mieć taki pokój w domu :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie urządzone mieszkanie! Szczególną uwagę zwróciłam na szafę w przedpokoju: nie dość, że ładna, to jeszcze można w niej przechować mnóstwo rzeczy. Widać, że mieszkanie ma duszę:) brawo Shoko Design

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej zafascynowały oryginalne lampy w kuchni nad wysepką kuchenną! Jasne, pełne uroku mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądają jasne, przestrzenne wnętrza. Kawa w takim salonie na pewno smakowałaby wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wnętrze prezentuje się świetnie i tak z ciekawości ta komoda to nie przypadkiem komoda sosnowa? Szukam podobnej do kupienia ale nigdzie nie mogę znaleźć, a więc możesz podać namiary gdzie Ty kupiłaś? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie wnętrza, jasne, gdzie wpada duża ilość światła. Wtedy człowiek czuje że żyje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zostało zaaranżowane takie mieszkanie zarówno pod względem wystroju i wyposażenia. Właśnie taki powinien być architekt, to znaczy być kreatywny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szafy na całą długość i wysokość ściany pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemnie wygląda to mieszkanko. Przyznam że sam mógłbym w takim mieszkać, sprawiałoby mi to radość.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! Bardzo fajne wnętrze, na prawdę prezentuje się całkiem nieźle ten jasny kolor idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne jest te słoneczne mieszkanie super wygląda te żółte elementy nadają tego sensu zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie się prezentuje. Żyrandol nad stołem i lampy na pewno idealnie oświetlają całe pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stylowe, idealnie dopasowane meble i dodatki. Żółte dodatki to hit! niezwykle ożywiają wnętrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!