Musztardowy - kolor jesieni

Jesień to przede wszystkim ciepłe kolory, wśród nich często spotykamy brązy, beże, zielenie, pomarańcz. W ostatnich latam przebojem wkradł się też na salony kolor musztardowy, kojarzący się nam z ciepłymi promieniami słońca, spadającymi liśćmi czy miodowymi akcentami. Dodaje wnętrzom słonecznego uroku, sprawia, że stają się oryginalne i niepowtarzalne. Wystarczą zasłony, pościel czy kilka dekoracyjnych poduszek w tym odcieniu aby wnętrze nabrało barw. Zobaczcie sami! 













Related Posts

285 komentarzy

  1. Świetnie to wygląda! Bardzo inspirująco! Kolor musztardowy z pewnością może się stać bardzo modny- o ile już nie jest :)
    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Pościel w takim kolorze może nadać zupełnie innego charakteru sypialni, świetny pomysł, a kolor to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, właśnie niedawno sprawiłam sobie musztardowy grzejnik do łazienki od Instal-Projekt. W połączeniu z popielatymi płytkami wygląda rewelacyjnie. Nadaje charakter i klimat pomieszczeniu. Takie designerskie dodatki są wspaniałym rozwiązaniem dla każdego nowoczesnego domu. Planuję jeszcze wymienić grzejnik w kuchni, a że wybór jest spory, to ciężko się zdecydować... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor musztardowy świetnie komponuje się z szarościami. Spodobało mi się takie połączenie, szare ściany mam więc pozostaje mi zakupić musztardowe meble! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się taki kolor zawsze podoba. Jest coś w nim takiego ekstremalnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze że dodatki w tym kolorze wyglądają świetnie :) Idealnie komponuje się z pomieszczeniami w szarej stylizacji według mnie, fajnie że pojawił się nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne kolory! Musztardowy idealnie komponuje się z odcieniami szarości. Najbardziej spodobał mi się ten fotel... Czy ktoś się orientuje, gdzie dostanę tanie meble w podobnym stylu? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Musztardowy hitem jesiennych stylizacji w modzie i we wnętrzach jak widzę. Idealne pasuje na tę porę no ale wiadomo.. mebli się co sezon nie zmienia. Świetne aranżacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki kolor we wnętrzach. Kocham się w takich ubraniach - jeden z moich ulubionych kolorów . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, nie wiedziałem, że "żółty" (tak jestem facetem) więc i tak poszerzyłem swoją wiedzę z 3 na kilkanaście kolorów, może być tak dobrze wykorzystany!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda! Bardzo inspirująco! Kolor musztardowy ma szanse na stanie się kolorem roku. I bardzo dobrze, znudziły mi się już te modne zielenie itd.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znakomicie wyglądają dodatki w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zestawienie szarego z żółtym, zastanawiam się nad zakupem takiej narzuty na łóżko. Bardzo ciekawe inspiracje z pewnością wykorzystam kilka pomysłów, jednak aranżacja łóżka jest ważnym elementem wystroju.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne wnętrze podoba mi się ten styl i kolor musztardowy . Ale inspiracja jest bo mam pomysł z tym kolorem na mój salon ciekawa opcja. Chciałem właśnie robić remont.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzamy się z Tobą w 100%! Teraz butelkowa zieleń i musztarda w salonach uwielbiają się powtarzać. Klienci szaleją na punkcie tych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam co prawda w różnych sklepach dodatki w kolorze musztardowym, ale nie sądziłam że wykorzystanie tego koloru we wnętrzu, może sprawdzić się aż tak genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Musztarda w tym sezonie wróciła jak bumerang! Niespodziewanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wnętrza i sam kolor jako dodatki wygląda znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna ta nutka musztardy! Wspaniałę wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje szaro-białe wnętrza również nabrały koloru dzięki musztardowym poduszkom, które ostatnio kupiłam :) Bardzo podoba mi się ten jesienny trend

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodatki w kolorze musztardy w świetny sposób na ożywienie wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie jeden z piękniejszych kolorów jesieni, zarówno w aranżacjach jak i na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne inspiracje! Kolor musztardowy stał się moim ulubionym tej jesieni. U mnie w mieszkaniu można go spotkać przede wszystkim w sypialni, gdzie znalazła się piękna musztardowa pościel i w salonie na poduszkach oraz kocu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeden z naszych ulubionych jesiennych kolorów. Bardzo ciekawe inspiracje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor, ale z doświadczenia wiem,że mocno podatny na zabrudzenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda mega, w takim wnętrzu można zapomnieć o jesiennej depresji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super się prezentuje ten kolor we wnętrzach

    OdpowiedzUsuń
  28. Niby taki niepozorny akcent, a całe wnętrze nabiera od razu charakteru. W najbliższym czasie planuje generalny remont i chciałabym wprowadzić do mojego mieszkania nieco koloru, myślę nad musztardową kanapą. Jednak nie wiem czy sama podołam temu zadaniu, stąd moje pytanie do osób z Warszawy - jakiego projektanta wnętrz polecacie? Ktoś słyszał może o In&Out Design ??

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie przepadałam za tym kolorem, ale w Twoim wydaniu... i to w połączeniu z szarością, ten kolor wygląda naprawdę bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze mówiąc sam ten kolor nie robi na mnie jakiegoś wrażenia. Ale jak dobrze się go wplecie w aranżacje, doda świetnego granatu i może białego, szarego koloru to efekt jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  31. Musztardowy i miętowy to zdecydowanie moje dwa ulubione kolory jeżeli chodzi o design i urządzanie wnętrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow. Te inspiracje wyglądają po prostu obłędnie <3. Od razu chce się zamieszkać w takim wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ahh te krzesła <3 Piękne! Cudownie ożywiają wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak ja uwielbiam ten kolor! Akurat będę urządzać swoje mieszkanie, więc na pewno skorzystam z pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor musztardowy tworzy we wnętrzach bardzo jesienny klimat :-) Wystarczy tylko kilka dodatków i gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przyjemne wnętrze! Uwielbiam wykończenie mieszkania za pomocą takich kolorystycznych akcentów. Wszystko tam do siebie idealnie pasuje. Serdecznie pozdrawiam i czekam na kolejne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Musztardowy pięknie się komponuje z brązem mebli od Pacini&Cappellini :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie jasne szarości i delikatne kolory dają możliwość dorzucenia takiego dodatku, jakim jest kolor musztardowy. Świetnie pasuje do tego wnętrza, a akcenty fantastycznie dobrane! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię takie wnętrza. Sama bym chciała coś takiego wprowadzić u siebie, chociaż chyba zdecydowała bym się na inny kolor - może turkus? Aktualnie dopiero szukamy nieruchomości na sprzedaż Gdańsk Jasień i niestety muszę jeszcze poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne inspiracje :) bardzo podoba mi się taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie, piękne połączenie! W szczególności połączenie koloru musztardowego z szarością.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne połączenia kolorystyczne! Bardzo mi się podoba ten odcień żółtego, idealnie komponuje się z jasnymi wnętrzami

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgadza się! Cudne kolory jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie spodziewaliśmy się, że musztardowy kolor może być takim fajnym elementem wyróżniającym i wzbogacającym pomieszczenia. Najładniej kontrastują musztardowe poduszki z niebieskimi. Cała aranżacja pomieszczenia godna uwagi. Do takiej podłogi pasowałoby ogrzewanie podłogowe. A jaki jest system grzewczy w rzeczywistości?

    OdpowiedzUsuń
  45. Żona jak zobaczyła ten post to oszalała i chyba zakochała się w tym kolorze. Zaczynamy wykańczać mieszkanie i zażądała musztardowej kuchni. Może jakoś się do tego przekonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ostatnio to jeden z moich ulubionych kolorów. Świetny zarówno do domowych dekoracji jak i do noszenia na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Musztardowy nie jest moim ulubionym kolorem. Jednak uważam, że przy takiej aranżacji gdzie prawie wszystko jest szare, bez tego akcentu kolorystycznego to po prostu byłoby nudno i nijako. A tak - wszystko jest ładnie stonowane. Przy okazji - świetna jest ta sofa z ostatniego miejsca. Widziałam podobną tutaj: wejdź.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawa inspiracja! Bardzo fajnie taką zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam ostatnio fioła na punkcie dodatków w kolorze musztardowym. Aczkolwiek bardzo ciężko jest znaleźć taki odcień. Szukam zasłon do sypialni i poduszek. Twoje inspiracje i aranżacje wnętrz przypadły mi bardzo do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie aranżacje są wyjątkowe. Każda z nich ma swój wyjątkowy charakter. Wystarczą nawet dodatki w kolorze musztardowym i wnętrze zmieni się automatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe inspiracja. Remontując mieszkanie warto pamiętać o zabezpieczeniu prawnym.

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię musztardowy, bo do wszystkiego pasuje. Jednocześnie jest intensywny, zwraca uwagę, ale nie jest przesadnie 'nachalny' :) Zdecydowanie mój kolor, nie tylko na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ponowny i udany powrót musztardy. Uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  54. Faktycznie ten musztardowy kolor ma coś w sobie. Też mi się bardzo podoba. Ciekawe jak wyglądałby w połączeniu z fototapetą z motywem kwiatów?

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta szara kanapa z dodatkami w musztardowym kolorze wygląda nieziemsko. Mnie teraz interesują meble do przedpokoju i szukam fotela w takim stylu, jak ta kanapa. Fajną szafę z lustrem już znalazłam, tylko jeszcze tego fotela brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja cały czas zastanawiam się jaki kolor przewodni będzie współgrał z brązem i beżem? Może faktycznie postawię na ten musztardowy kolor. Jest taki wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń
  57. W tym sezonie kolor musztardowy zachwycił mnie na maksa. Zmieniłam cały wystrój mojego mieszkanka - mam teraz musztardę i szarość.

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny blog. Bardzo dużo inspiracji i porad. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Musztardowy kolor jest często wybierany przez naszych Klientów. Taki kolor np. pościeli, zasłon czy narzuty na łóżko pasuje do wielu aranżacji. Warto pomyśleć właśnie o taki wystroju swojej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  60. Mój ulubiony kolor ostatnich miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękny jest ten kolor. Myślę, że w przyszłym sezonie też będzie modny.

    OdpowiedzUsuń
  62. No tak, musztardowy prezentuje się pięknie. A w połączeniu z czernią wychodzi bardzo elegancki design. Widzę, że też masz sporo lamp stojących. Ja również je uwielbiam, tylko denerwują mnie plątające się wszędzie kable, które muszą sięgnąć do gniazdka w ścianie niestety. Jak Ty sobie z tym radzisz? Ja myślę o zamontowaniu media portów, coś w stylu bachmann twist. To chyba rozwiąże mój problem. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Znakomite dodatki w tym kolorze, nie spodziewałem się że mogą tak pięknie skomponować.

    OdpowiedzUsuń
  64. Znakomicie ożywia ten kolor wnętrza i jest znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  65. Idealny kolor! Pięknie się prezentuje we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  66. W końcu udało mi się kupić narzutę na łózko w kolorze musztardowym o jakiej marzyłam. Naprawdę ciężko znaleźć ten odcień dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  67. Dla mnie to jeden z fajniejszych i ciekawych kolorów. Świetnie komponuje się nie tylko z chłodnymi kolorami ale i ciepłymi. Dla mnie to bardzo przyjemnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  68. Musztardowy z szarym to według mnie najlepsze połączenie kolorystyczne. Uważam, że w salonie do szarej kanapy taki odcień żółtego pasuje idealnie i to bez względu na porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  69. Kolor musztardowy prezentuje się ciekawie w zestawieniu ze stonowanymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  70. Inspirujący wpis. Ja co prawda nie mam żadnych dodatków w domu w kolorze musztardowym, ale zdecydowanie muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  71. Super się prezentuje to wnętrze. Tylko brakuje mi tutaj nieco regałów. Takich zwykłych, ale i mi takie niezwykłe nieco w domu się marzą. Coś takiego, użytkowego, bym chętnie do domu przerzucił: http://nedcon.pl/produkty/regaly-paletowe/. Myślicie, że to możliwe?

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak dla mnie bardzo przydatne inspiracje. Musztardowy w aranzacjach wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  73. W takim kolorze można często dobrać ramki na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  74. Kolor ten bardzo ładnie współgra z szarościami i grafitami. Fajnym dodatkiem mogłaby być narzuta na łóżko w kolorze musztardowym.

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo ciekawa kolorystyka, można bardzo dużo znaleźć dodatków w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  76. Kolor jest ciekawy chodź nie zawsze będzie łatwo go wkomponować w całość.

    OdpowiedzUsuń
  77. Kolor bardzo odważny, ale po co w sumie stawiać na nudne, katalogowe wnętrza? Dzieki za fajną inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten kolor jest prześliczny! Ja, w chwili obecnej rozglądam się za akcesoriami dekoracyjnymi do swojego mieszkania. Chcę również nabyć akcesoria elektryczne dostępne w ofercie sklepu internetowego https://interblue.pl/akcesoria-elektryczne,c,49/

    OdpowiedzUsuń
  79. Musztardowe akcenty to świetny sposób na ocieplenie wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepiękny kolor. Najmodniejszy kolor tego roku!

    OdpowiedzUsuń
  81. Kolor musztardowy króluje już niezależnie od sezonu :-) Odnajduje się we wnętrzach także w innych porach roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Musztardowy króluje w tym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten kolor genialnie prezentuje się w parze z granatem. Przemyślcie taką aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Kolor musztardowy to kolor wyrafinowania i stylu. Piękne wnętrza można tworzyć przy wykorzystaniu tego koloru. Jeśli nasze wnętrze w aranżacji ma tak soczysty kolor to dodatki mogą być już bardziej stonowane jak białe czy czarne. Takie barwy mogą mieć na przykład lampy, które same w sobie też będą ozdobą dla wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  85. Chyba pozostanę wierna zieleni. Chociaż musztardowy, ma w sobie urok. Jednak zieleń butelkowa to jest TO!

    OdpowiedzUsuń
  86. Nigdy nie przepadałem za tym kolorem, ale tutaj bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne wnętrze! Zawsze uważam, że dobre oświetlenie dodaje oryginalności pokojowi. Na pewno trzeba o to dobrze zadbać!

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepiękne inspiracje :) Kolor musztardowy świetnie prezentuje się we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeden z moich faworytów jeśli chodzi o kolory dodatków we wnętrzach. U mnie w domu najwięcej go w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Super inspiracje i porady. Na pewno kiedyś tutaj wrócę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Nie tylko na jesień ;) Dla mnie to od zawsze uniwersalny kolor, który z chętnie wykorzystuję w dodatkach wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  92. Jak dla mnie musztardowy to naprawdę super kolor. Wygląda świetnie w postaci dodatków i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja lubię musztardowy ale bez przesady. Jeśli jest go za dużo to mi się niestety nie podoba, ale używając go z głową na prawdę świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  94. Widziałem już sporo aranżacji z dodatkami i meblami w tym kolorze. Na pewno warto przemyśleć takie urządzenie swojego salonu. Ja obecnie zmieniam mieszkanie więc będę miał do tego okazje.

    OdpowiedzUsuń
  95. Wszystko genialnie się komponuje! Uwielbiam wnętrza w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja kocham musztardowy kolor i odcienie żółtego i jako architekt często namawiam swoich klientów, by dali się skusić na taki kolor w dodatkach. Ostatnio znalazłem rolety dzień noc w firmie https://www.agatarolety.pl/katalog/kategoria/rolety-dzien-noc w kolorze żółtym. Mój klient tak bardzo chciał tego żółtego koloru w dodatkach, że zaproponowałem mu właśnie rolety, które rzucają się w oczy. Efekt końcowy super. Dodałem mu jeszcze poduszki i wazony w podobnym odcieniu. Kontrast do grafitowego wnętrza mega!

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo inspirujący blog. Musztardowy rzeczywiście fajnie prezentuje się w różnych dekoracjach wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  98. Czy wiadome jest skąd jest ten piękny uszatkowy fotel?

    OdpowiedzUsuń
  99. Musztardowy to kolor ostatnich lat. Od ubrań po wnętrza. Najbardziej podoba mi się ten musztardowy fotel. Bardzo podobają mi się takie kolorystyczne akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  100. Uwielbiam żółty kolor i zawsze zachwycają mnie takie akcenty w wystroju mieszkania. Ten musztardowy fotel wygląda pięknie na tle szarego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  101. Musztarda i granat to zdecydowanie moje kolory. Wyglada to super w tej aranżacji

    OdpowiedzUsuń
  102. Musztarda zawsze kojarzy się z jesienią. W swoim domu mam wiele dodatków właśnie w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  103. Uwielbiam ten kolor, ale nie zdawałam sobie sprawy z tego, ze jest tak modny. Mam 2 krzesła do odnowienia i planuje kupić materiał tapicerski właśnie w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  104. Muszę przyznać, że musztardowy wygląda całkiem ciekawie w aranżacjach.

    OdpowiedzUsuń
  105. Planując urządzenie nowego mieszkania wiedziałem, że będą jakieś musztardowe akcenty. Stonowane wnętrze i kolorowe dodatki, bardzo gustownie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  106. Dodatki w tym kolorze wprowadzą fajny klimat do wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  107. Musztardowy akcent bardzo mi się podoba. Na pewno będzie się ładnie komponował ze stonowanymi kolorami. Bardzo lubię ten kolor w ubraniach oraz we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  108. Mam m=podobne kolory u siebie w sypialni i wyglada to cudownie

    OdpowiedzUsuń
  109. Połączenie żółtego i szarego zawsze wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  110. uwielbiam ten kolor, chcę kupić obraz do salonu w tym kolorze i nie wiem który wybrać:( https://www.abstractstudio.eu/galeria-nowoczesne-obrazy-na-plotni

    OdpowiedzUsuń
  111. niesamowity kolor, chciałbym mieć takie meble w swoim mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
  112. Jak dla mnie takie dodatki robią klimat we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  113. Ten kolor wraz z ciemnobutelkową zielenią to jest mistrzostwo świata :) Można to wrzucać do wszystkiego i mam w planach zrobić cały pokój w takich kolorach. Coś innego bo teraz kazdy ma szare kolory w prawie wszystkich mieszkaniach.

    OdpowiedzUsuń
  114. Dużo ciekawych inspiracji znalazło się w tym artykule. Ja co prawda nie mam żadnych dodatków w tym kolorze w swoim domu, ale chyba za niedługo to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Uwielbiam ten kolor i nawet nie wiedziałam, że jest teraz taki modny. Chociaz to w sumie tłumaczyłoby dlaczego pojawił się w ikea.

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja też jestem zauroczona tym kolorem i myślę o zakupie łóżka w kolorze musztardowym. Mam nadzieję, że uda mi się namówić męża na ten zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Doskonały kolor! Idealnie pasuje do stonowanych wnętrz, szarości, bieli czy czerni! Rozjaśnia i ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Musztardowy w połączeniu z szarością wygląda przepięknie. Warto wprowadzić ten kolor do aranżacji mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  119. Wprawdzie nie mam dekoracji lub mebli w kolorze musztardowym, ale akceptuję ten kolor jako kolor jesieni. Być może zakupię poszewki na poduszki w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  120. Bardzo podoba mi się musztardowa pościel, chociaż najważniejszą rzeczą w łóżku jest materac. Musi być wygodny i dopasowany do nas, dlatego ja kupiłem taki na wymiar. 160x 220 jest dla mnie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  121. Aranżacje bardzo odważne i pomysłowe. W prawdzie koloru musztardowego nie ma w moim pokoju, ale myśle, że niedługo to się zmieni. Myślę o kocu w kolorze musztardowym na chłodne jesienno-zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  122. Musztardowym akcentem może być też dywan. Będzie piękne się komponować z białym oraz szarym kolorem. To też dobry wybór do sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  123. Kilka dodatków w kolorze musztardy z pewnością wprowadzą życie w wystrój wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  124. Musztardowy,a w zasadzie ochra jest akurat jednym z moich ulubionych kolorów i niezmiernie się cieszę, że w końcu wszedł do łask i nie mam problemów z kupieniem dodatków i mebli w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  125. Widziałam w Wysokich Obcasach, że musztardowy króluje w modzie, a okazuje się, że również i we wnętrzach. Sama uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  126. Też jestem fanką tego koloru. Natomiast jeśli chodzi o wyposażenie wnętrza, to polecam również zajrzeć na ofertę sklepu https://www.leifheitsklep.pl/ Jestem przekonana, że i wam uda się wybrać coś ciekawgo.

    OdpowiedzUsuń
  127. Musztardowy z granatowym wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  128. Dodatki w takim kolorze to trafiony sposób na ożywienie wystroju mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  129. Już po jesieni, lecz kolor nadal aktualny. Musztardowo było w mojej sypialni i salonie. Ciekaw jestem koloru zimy.

    OdpowiedzUsuń
  130. Musztardowy to zdecydowanie kolor tej jesieni. Zamierzam wykorzystać musztardowe elementy w nowym domu, ale póki co czekam na montaż pompy ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  131. Musztardowy to mój ulubiony kolor. Uwzględnię to w projekcie mojego nowoczesnego domu. który niedawno kupiłem.

    OdpowiedzUsuń
  132. Ja będę stosować kolory musztardowe występujące w naturalnym piaskowcu na mojej elewacji nowego domu. Jest to bardzo ciekawy kolor w połączeniu z szarością i czernią.

    OdpowiedzUsuń
  133. Kolor musztardowy może być świetnym dodatkiem do wnętrz urządzonych w kolorach szarości. Może pięknie wyglądać również z granatowym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  134. też lubię kolor musztardowy, niesamowicie ociepla wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  135. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  136. Super opcja! Bardzo mi się podobają takie stylizacje. Okazuje się, że jeśli chodzi o meble, to dzisiaj faktycznie jesteście w stanie znacznie lepiej sobie z tym poradzić. Na pewno mogę Wam podpowiedzieć, że teraz bardzo w modzie są takie domki - łóżka od https://www.filo-shop.pl/kategoria-produktu/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek. Wasze maluchy będą je uwielbiać :)

    OdpowiedzUsuń
  137. bardzo przyjemny kolor, nawet bym nie powiedziała że musztardowy. jeszcze bym w takim wnętrzu widziała kominek drzwiczki-kominkowe.pl , wprowadziłby dodatkowo więcej ciepła

    OdpowiedzUsuń
  138. Taki kolor w mieszkaniu wygląda super, ale w postaci różnych dodatków. Raczej nie zdecydowałabym się na meble w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  139. Polecam tego bloga wiele jest tutaj przydatnych informacji!

    OdpowiedzUsuń
  140. Super pomysły oraz atrakcyjny blog!

    OdpowiedzUsuń
  141. Jedyny taki blog w necie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  142. WOW! extra pomysły i interesujący blog !

    OdpowiedzUsuń
  143. Właśnie mam zamiar zakupić kilka dodatków w takiej kolorystyce do swojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  144. Musztardowy to jeden z moich ulubionych kolorów! Super aranżacje, dziękuję za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Z miłą chęcią tutaj zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Musztardowy - fajny, ciepły kolor. Ożywi wnętrze i doda mu ciepła właśnie, nie tylko w zimne miesiące :).

    OdpowiedzUsuń
  147. wygląda to super! fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  148. Piękny ten musztardowy kolor, taki idący w żółty (taka musztarda francuska dijon niż nasza szaro zielona kremska )

    OdpowiedzUsuń
  149. Pięknie się tu wpisał ta grafika:
    https://grafikiobrazy.pl/obrazy-pocalunek/864-nowoczesne-plakaty-pocalunek-z-kolorem-obraz-na-sciane.html

    OdpowiedzUsuń
  150. Ten musztardowy wygląda naprawdę przepięknie szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej podczas gdy szukałam inspiracji jak wykańczaliśmy mieszkanie. Na pewno będę się teraz mocno zastanawiała nad kupnem narożnika w tym kolorze oraz dodaniu kliku takich elementów.

    OdpowiedzUsuń
  151. Wygląda to naprawdę dobrze! Jeśli cenicie sobie nowoczesne meble, to na pewno powinniście zajrzeć do https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-dla-dzieci-w-stylu-skandynawskim-barierki. Tam znajdziecie specjalne łóżeczka - domki, które są uwielbiane przez dzieciaki. Warto mieć to na uwadze już teraz.

    OdpowiedzUsuń
  152. Kolor jesieni zagościł również u mnie w postaci poszewek na poduchy i koca. Czekam teraz na kolor wiosny, którą już mamy.

    OdpowiedzUsuń
  153. Wszystko wygląda rewelacyjnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. Takie dodatki kolorystyczne wyglądają przepiękne jako jeden mocny element wystroju wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  155. Słuchajcie, a co sądzicie o takim rozwiązaniu jak fototapety na wymiar? Zastanawiam się nad jakimiś zmianami u siebie w mieszkaniu i wpadło mi do głowy aby właśnie coś takiego położyć na ściany. Waszym zdaniem to będzie dobre rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  156. Jeden z lepszych wpisów jakie czytałem

    OdpowiedzUsuń
  157. Jeden z moich ulubionych kolorów wykorzystywanych w aranżacji wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  158. Świetny kolor! do każdego wnętrza nada się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  159. Super pomysły na fajną aranżację!

    OdpowiedzUsuń
  160. Musztardowy kolor wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  161. Inspiracje warte uwagi. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  162. Oczywiście, że tak. Ja na pewno mogę Wam podpowiedzieć, byście podeszli do tego tematu w sposób racjonalny. Jeśli szukacie mebli do pokoju Waszych dzieci, to koniecznie powinniście zajrzeć do https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-z-barierkami-bell-w-stylu-skandynawskim-kolory. To pomoże Wam uzyskać świetne efekty wizualne, sami sprawdźcie!

    OdpowiedzUsuń
  163. Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  164. Super połączenie! Taka kolorystyka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  165. bardzo tutaj fajnie u Cb na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Bardzo podobają mi się dodatki dekoracyjne w kolorze musztardowym. Myślę, że świetnie pasują do nowoczesnych wnętrz.
    https://zyjswiadomie.life/nerwica-lekowa-objawy-i-wskazowki-jak-ja-leczyc/

    OdpowiedzUsuń
  167. Gdzie można kupić materiał, z którego wykonana jest poduszka w niebieskie kwiaty na czwartym zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  168. Dawno tak fajnego bloga nie widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Byłam zawsze sceptycznie nastawiona do tego kolory, ale zaczynam się przekonywać...

    OdpowiedzUsuń
  170. Musztardowy to idealny kolor na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  171. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  172. Planuję mieć musztardowe elementy w mieszkaniu, które przeznaczam na wynajem. Myślę, że będzie wpisywało się w najnowsze trendy. Z umową wynajmu pomaga mi prawnik.

    OdpowiedzUsuń
  173. Uwielbiam czytac takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Macie w sypialni kominki? Trafiłam dzisiaj na Producent Kominków - Ignif i poważnie zastanawiam się nad kominkiem w sypialni. Powoli budujemy nasz dom i nadszedł czas by zdecydować gdzie kominek będzie stał. Początkowo miał być w salonie, ale szczerze marzy mi się sypialnia.

    OdpowiedzUsuń
  175. Musztardowy to ciekawy kolor. Szczególnie miodowa musztarda - uwielbiam kolory w tym stylu. Są naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  176. Musztardowy to idealny kolor na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  177. Na takim blogu jeszcze nie bylem! fajnie tutaj

    OdpowiedzUsuń
  178. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza w połączeniu z szarością. To ciekawe i nowoczesne rozwiązanie. Nie myślałam, że te dwa kolory mogą tak ze sobą współgrać. Zawsze wybierałam stonowane barwy przy połączeniach z kolorem szarym. Jestem pozytywnie zaskoczona. Podoba mi się ten kolor i na pewno wykorzystam inspiracje w moim domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  179. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  180. Fantastyczny wpis! :) Taki odcień żółtego koloru doskonale można zestawić z innymi barwami, takimi właśnie jak szarość czy zieleń. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  181. Cudowny ten kolor! Idealnie by pasował do ciepłych ledów :)

    OdpowiedzUsuń
  182. Tak musztardowy jest z pewnością ciekawym kolorem, który można użyć w rozmaitych zestawieniach. U mnie będą to poduszki i koc tak na długie jesienno-zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  183. Przepiękny kolor. Trochę złota, trochę słońca i kolor rewelacja. Wygląda naprawdę pięknie w stosunku do otaczającej go przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!