Mieszkanie z czerwoną cegłą

Poniższe wnętrze mieszkania z Malmö to kolejny dowód na to, że czerwona cegła sprawdza się we współczesnych aranżacjach genialnie. Wykorzystana tutaj w zaledwie jednym miejscu - kuchni wychodzi na pierwszy plan nadając wnętrzu wyjątkowy industrialny akcent. Warto zwrócić też na odcinającą się od reszty część jadalną z wykorzystaniem architektonicznego betonu na ścianie oraz świetny salonowy stolik ze starych palet, który ciekawie komponuje się z barowymi stołkami w stylu vintage.











Fot. svenskfast.se

Related Posts

3 komentarze

  1. Ja polecam wejść na www.interdek.pl , mają tam super cegiełki w niskich cenach. Ja tam kupiłem i jestem zadowolony. Kod rabatowy -20zł na pierwsze zamówienie i bardzo tani transport to to czego szukałem. Cegiełki są w bardzo konkurencyjnych cenach, taniej niż gdziekolwiek indziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona cegła do dziś mi się podoba chodź wyszła już z mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!