41 metrów w prowansalskim stylu

Dwa pokoje na niecałych 41 metrach, które zaaranżowano tak, aby wydzielić sypialnię przy pomocy przeszklonych drewnianych drzwi z kącikiem do czytania. Jednocześnie w salonie przewidziano rozkładaną sofę dla ewentualnych gości. W przedpokoju natomiast wydzielono garderobę z miejscem na pralkę. Całe wnętrze otulone jest barwą i fakturą unikatowych tekstyliów takich jak len, bawełna, satyna, które podkreślają francuski styl i eleganckie wykończenia mebli.


















Fot. dreamhouse.info.pl

Related Posts

19 komentarzy

  1. Piękne wnętrza. 41 metrów a oglądasz salony.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta aranżacja z pewnością trafiła w mój gust. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadbane o każdy szczegół, wyśmienity wystrój!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej żonie bardzo podobają się szklane drzwi wewnętrzne w mieszkaniu, jak na zdjęciu wyżej. Ostatnio kupiliśmy drzwi zewnętrzne z kolekcji drzwi studio. Maja tam dobrej jakości i solidne drzwi. Myślę, że zakupie też tam drzwi wewnętrzne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten styl bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowe jest to mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten styl podoba mi się najbardziej. Piękne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie jest tu oryginalnie i przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie stylowe i ciepłe wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. To mieszkanie jest zachwycające i bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!