Boucle - najnowszy trend w aranżacji wnętrz

Klasyka z lat 50-tych XX wieku, którą możemy kojarzyć z domów mody Channel znowu przeżywa swój renesans. Mowa oczywiście o Boucle, tkaninie która aktualnie jest jedną z najbardziej popularnych jeśli chodzi o urządzanie wnętrz. Minimalizm a zarazem bogactwo wnętrza to idealne określenia dotyczące Boucle. Miękka i barankowa tkanina pozwoli nam stworzyć bezpieczną i przytulną przestrzeń, w której będziemy mogli spędzać swój wolny czas z dala od zgiełku codzienności.



Boucle wnosi do naszego domu dodatkową warstwę tekstury którą nie trzeba już dopełniać żadnym kolorem. Sama  w sobie posiada już wiele, a możliwość połączenia jej z wieloma meblami daje nam ogromne pole do popisu. Ogromnym plusem boucle jest to że w bardzo łatwy sposób jesteśmy w stanie połączyć produkty wykonane z niej z aktualnie urządzonym już wnętrzem, dzięki czemu łatwo wpasujemy ją do już urządzonego mieszkania.



Tkanina o pętelkowym splocie idealnie nada się również dla posiadaczy kotów, ze względu na to, ze każde zadrapanie zniknie wśród loczków materiału. Co zatuszuje temperament naszego zwierzaka.

Dzięki uniwersalności materiału  jesteśmy w stanie stworzyć niepowtarzalne i oryginalne wnętrze, które będzie zachwycać niejednego gościa.

Piękne dodatki w stylu Boucle znajdziecie na:

Related Posts

8 komentarzy

  1. Niezłe pomysły na aranżację wnętrz. Boucle to fajny materiał, który dodaje ciepła i przytulności pomieszczeniu. Zwłaszcza kanapy i fotele w takiej tkaninie wyglądają bardzo stylowo. Świetnym uzupełnieniem może być dodanie do takiego wystroju zielonych roślin, co sprawi, że pomieszczenie nabierze bardziej naturalnego i przyjaznego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  2. parę lat temu były modne takie barankowe płaszcze, ale nie wiedziałam że to także tkanina obiciowa :D ciekawe jak wygląda czyszczenie takiej tkaniny, czy nie jest problematyczne. lubię takie meble designerskie które wyróżniają się na tle innych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie wnętrza. Mam zamiar zlecić remont na czas mojego wyjazdu na kurs zawodowy i szkolenie controlingu. Mam nadzieję, że uda im się w tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie wiedziałam że są wnętrza w takim stylu, choć podobne futrzane fotele widziałem w sklepie meblowym jak kupowałem łóżko :D na pewno takie projekty mebli w stylu boucle muszą być dobrze wykonane, w końcu to jednak specyficzna tkanina i nie zawsze się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  5. takie meble są nie tylko przepiękne, ale i mega przyjemne w dotyku - takie milutkie jak futerko :D zastanawiam się jednak jak wygląda pranie tapicerki w stylu boucle? zwykle mówi się, że takie puchate rzeczy czyści się trudniej i łatwiej łapią one wszelkie zabrudzenia. czy tak faktycznie jest?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie prezentują się te żyrandole z ostatnich zdjęć. Udało mi się nawet znaleźć podobne. Cena oczywiście wysoka, ale moim zdaniem warto. Gdybym miał jak je wpasować w swój salon, to zdecydowanie bym zainwestował. Ostatnio zainteresowałem się trochę tematyką oświetlenia i takie inspiracje są bardzo na plus ;). Czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie!